POSTOPEK NAKUPA

Uporabnika spletne trgovine b2b.ekogaia.si (v nadaljevanju kupec) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila) in vsi ostali pripadajoči dokumenti, ki podobneje razlagajo Splošne pogoje poslovanja. S spletno trgovino (v nadaljevanju »trgovina« ali »b2b.ekogaia.si«) upravlja podjetje EkoGaia, d.o.o. (v nadaljevanju »podjetje« ali »prodajalec«).

Registracija in možnost nakupa

Kupec lahko želeno blago naroči po elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini.

V primeru spletnega nakupa, se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa lahko kupec morebitne popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti podjetju, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Postopek nakupa

Izbira izdelkov

Na spletni strani b2b.ekogaia.si izberite izdelek in kliknite na gumb ”Dodajte v košarico”. Sistem vas s kljukico na gumbu obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Z nakupovanjem lahko nadaljujete, ko pa želite zaključiti nakup, kliknite na ikono košarice, ki je na v desnem kotu menija. To te pripelje v nakupovalno košarico.

Nakup je možen tudi prek hitrega naročila: to je obrazec na spletni strani in dodatna funkcionalnost trgovine.

Košarica

V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so bili dodani v nakupovalno košarico. Uporabnik lahko na tem mestu poveča ali zmanjša količino posamičnega artikla, če pa želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na napis ”Odstrani predmet”, na mobilnem telefonu pa izdelek odstrani s klikom na križec. Če želi uporabnik dodati še kakšen izdelek v košarico, lahko klikne na gumb trgovine v meniju in nadaljuje z nakupom.

V košarici se tudi prikaže možnost izbire prevzema blaga: dostava (pri tem sodelujemo z dostavno službo GLS Slovenija) ali osebni prevzem na sedežu podjetja.

Za nadaljevanje naročila mora uporabnik klikniti na gumb “Nadaljuj na zaključek nakupa”.

Podrobnosti naročila

Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti zahtevana polja:

  1. kontaktni podatki: veljaven e-naslov
  2. dostava: osebni prevzem ali pošiljanje prek GLS Slovenija – na tem mestu lahko uporabnik spremeni svojo odločitev iz prejšnjega koraka
  3. če je uporabnik izbral osebni prevzem, se mu prikaže lokacija, na kateri lahko prevzame naročilo in navodila za prevzem
  4. naslov: naslov dostave (v primeru, da bomo blago pošiljali), naslov plačnika (v primeru osebnega prevzema) ali naslov dostave in naslov plačnika (v primeru, da uporabnik naroča blago za tretjo osebo)
  5. možnosti plačila: uporabnik izbere možnost plačila po predračunu.

Uporabnik ima pred končno potrditvijo naročila možnost ponovno pregledati košarico. Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena posamičnega izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. DDV ni vključen v prikazane cene.

Za nakup je obvezna registracija, ki jo ročno odobrimo mi. Rok za preverjanje podatkov in odobritev je 3 delovne dni.

Ko je uporabnik preveril pravilnost vnesenih podatkov in vsebino nakupovalne košarice, lahko klikne na gumb “Kupite sedaj“.

Zaključek naročila

Ob potrditvi nakupa, se odpre stran s povzetkom naročila in vsemi pomembnimi podrobnostmi, kupec pa dobi na navedeni e-naslov potrditev prejema naročila, iz katerega so razvidni vsi pomembni podatki (naslov plačnika, naslov dostave oz. osebnega prevzema, naročeno blago, cene, način plačila).

V primeru, da uporabnik odkrije napako pri naročilu, naj nas nemudoma obvesti prek telefona in e-pošte. Naročilo ali podatke za račun lahko spremenimo dokler ni odpremljeno. Kasnejši popravki ne bodo možni.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom spletne trgovine EkoGaia.si so podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v uporabniškem profilu na spletni strani b2b.ekogaia.si.

Zaposleni v podjetju EkoGaia, d. o. o., lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokličejo kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Zadnja posodobitev: 18. 3. 2025

Košarica
Scroll to Top